online counter

Friday, February 11, 2011

Better than nothing ..

semalam .. adalah penentu segalanya ..
semalaman berfikir dengan 1 soalan .. kenapa..? kenapa..? dan kenapa ..? lantas menjawab semua persoalan yg berlegar dalam kotak fikiran ni dengan andaian sendiri sambil mencari kekuatan untuk hari2 esok .. dan terus belajar untuk menerima ..
huhuhu .. walaupun penerimaan tu bukan yg sepatutnya, tapi aku kena akur .. mungkin ini yg terbaik utk aku ..
tp macam mna skali pun, jauh dalam hati ni tersimpan jga rasa tak puas hati .. iyela, kalau ruang lingkup yg diberikan utk kami adalah sama, tapi penilaian dan penerimaan yg berbeza, itu lebih membuatkan aku utk berfikir mana lg kekurangan dan kelemahan aku .. dan kenapa aku tak dinilai sama macam yg lain .. well .. mungkin ni jga ketentuan-Nya .. Dia lebih tau mana yg baik dan mana yg buruk utk aku, dan atas rasional itu, aku bersyukur atas apa yg aku terima semalam .. hati ni memaksa diri utk pasrah walaupun terpaksa .. terkilan .. dan rasa rendah diri .. aku redha .. sebab apa yg aku dapat adalah lebih baik dari aku tak dapat apa2, walaupun "the best is yet to be" ..

-END-



0 comments:

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...