Wednesday, February 9, 2011

Setakat tu je ke ..?

huhu ... tgh aku mem-bz-kan diri dengan virtual villagers 4 yg aku baru install kat dlm lappy aku tadi .. tiba-tiba aku dikejutkan ngan 1 panggilan dr rakan seperjuangan yg 1 dept ngan aku .. 

apa..?? default level je ..? mana mungkin .. aku pn mula nak mempertikaikan  .. tapi ... umphhh ...
aduh .. kecewanya dgr perkhabaran dari dia ... kenapa mesti mcm tu .. ? mana silapnya ..?
apa lg yg tak kena ngan hasil kerja aku .. ? macam2 lg persoalan yg timbul .. yg jawapannya hanya 'dia' yg tau kenapa .. huh .. terus terfikir yg kerja aku selama ni sia-sia .. bakti ku terasa mcm dah dibuang jauh-jauh .. usaha yg tak terbayar .. buang masa .. terasa sgt tak adil utk diri ni bila tau apa yg berlaku .. 
frust ..? tu da semestinya .. kecewa..? tu memang da ... ditambah lg ngan rasa geram .. dan rasa tak puas hati yg melampau sampai aku terasa payah nak melelapkan mata .. terfikir mcm mna aku nak mengharung esok .. reaksi yg mcm mna yg perlu aku tunjukkan pada 'dia' nanti .. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...