online counter

Thursday, November 25, 2010

hari yg sgt sibuk ...

huaaaaarrgghh ...
da ptg ni bru la ada masa nak post entry kat blog ni ...
almaklumlah ... aku bz sikit hr ni nak menyiapkan financial last minit client ni ...
diaorg yg hntr lambat, pastu kitaorg plak yg kena chase nak siapkan diaorg pnya ..
kalau sume clear tak pe .. ni ada nak ubah itu la ..ubah ini la .. ada yg org da comment diaorg plak tak amend ..
adusss ...
penat otak wooo ....

dalam sibuk2 tu .. smpat jga aku amik 1-2 gmbar meja aku yg semak ngan document tu ...
nak tgk?
sangat bersepah ..

filing pn tak smpt nak buat tau ..

review yg masih lg tak habis ...
tp akhirnya sume tu bjaya gak aku siapkan ...so sbb tu la aku baru dapat nak update blog aku yg tak seberapa ni ..

haaa ... tlupa plak ... dalam kelapangan yang ada td, aku sempatlah singgah ke satu blog yg aku rasa mcm best .. hehhee

kalau nak tau, ni lah blognya ... saya-nak-topup-percuma-dari-bee .. silalah singgah lawat blog ni ye .. ada macam2 contest ...

ok .. 
ada masa jmpa lagiii ...


0 comments:

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...