Friday, January 28, 2011

Trip ke ...

aktiviti tgh hr Jumaat ... lawatan ke kedai kain ... 
tak de motif pn .. tp di jadikan pengisian utk break yg pjg tgh hr ni ...
haha ... sume staff perempuan tgkat 3 terlibat dalam lawatan ni ...
bukan apa ... selalu duk ofis je ... tp minggu ni aku buat keputusan nak ikut diaorg ...
lokasi kedai kat Jalan Tnku Abdul Rahman .. haha ..
sampai kedai .. semua diam .. bukan apa pun .. melayan kepala ngan mata ni tgk macam2 jenis kain ... banyak betul pilihan .. apa taknya kalau susunan pn tggi sampai ke bumbung ...
huhu .. kalau nak beli pn tak tau nak pilih yang mana .. huhu ..rambang mata ...
tak caya ..? nnt tgk sndri pic yg aku smpat snap ..

haa .. kan .. ni bru 1 side ..
ni lagi ....
aku pn sempat gak curik2 posing ...
mereka jga sgt excited ...
mcm mna ...? pcaya tak aku kata kedai tu mmg byk sgt kain ... terasa mcm kat kilang kain je ..
hehehe .. tp nasib baik ktaorg tak smpai ofis lambat .. 
huhu ... ok la .. nnt cite lg ek ...
pen off ..

1 comments:

Reen Tart Nenas said...

dah lama x g jalan tar. kalau tak bersebab, xde nyer nak g sana :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...