online counter

Friday, December 3, 2010

Jumaat yg best ..

aahhh ...
pagi yang nyaman ....
bangun pagi ni terasa segar ... rasa berkobar2 nak datang kje ..
sempatla jga aku menapau nasi campur pagi ...
apa ..?
Juadah sarapan pagi
tak pcaya pagi2 aku da mkn nasi campur tau ..
pas tapau, masuk ofis .. alangkah seronoknya rasa bila tgk lampu department aku masih belum terpasang ..
itu petanda baik ... bermakna bos aku mungkin lambat atau dia cuti hr ni ...
hahaha ..
bila aku jalan menuju ke department .. wah ... betul tekaan aku ...
so aku harap hari ni akan berlalu dengan aman, tenang dan tenteram ...
so, tghr ni aku da beberapa org colleague dah mengatur rancangan nak g jalan2 cuci mata di mid valley ..
fuuhh .. heaven ....
rasanya cukup sampai sini dulu ..
nnt kalau ada apa2 aku update lg ..

1 comments:

ophamlau said...

BAHAYE TOL CITE PSL BOS DLM BLOG NIH

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...