Saturday, December 11, 2010

'PEACE CONTEST' by EZAN IDMA

hehehe ...
perjuanganku di medan peperiksaan da selesai ..
tp aku tak harapkan banyak pun .. cukup la kalau lulus ..
boleh tahan pedas2 panas gitu soalannya ...
huhuhu ... 
btw, aku telah di 'tag' oleh cik zanna .. hehehe .. tak sangka sungguh ..
thanks zanna .. 
hmm cakap pasal peace ni aku pn tak byk gambar peace .. tengah aku selongkar2 folder gambar terjumpa plak 1 gambar ni .. mujur ada .. bole la join contest EZAN IDMA ni .. nampak macam menarik .. sje nak cuba nasib .. mana tau kalau bertuah kan ...
pada sesiapa yg bminat ,jom kita tinjau syarat2nya:

1. mcm biase la. follow la belog ini. kalo tak follow pon takpe. tp tertinggal berita terkini hiburan tersangsi jgn mara! kalo follow, lain kali korg buat contest bole la i follow korg pulaks! 

2. mesti ade blog dan berstatus warganegara MALAYSIA. (blogger only) 

3. letak banner contest ini di entry anda dan di sidebar berlink kan belog ini. 

7. tag kan kengkawan anda juga blogger seramai 3 org. atau 30 org. kah kah kah 

8. suda join tinggalkan komen anda pade entry ini supaye senang saye nak g kat belog anda. and tengok anda peace smbil peace balik kat anda! 

9. tarikh tutup pade 01 january 2011 okey. 

10. hadiah? mystery gift from EZAN IDMA. jengjengjeng

mudah je kan ..?
hmmm .. ni lah dia .. budak kecik ngan peace ..


dan .. kawan yg nak di tag ialah :
~~~ Selesai ~~~

1 comments:

EZAN IDMA said...

TENGS JOIN AND GOODLUCK :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...