online counter

Tuesday, January 11, 2011

Sakit Hati ...

aduss ...
stress + geram + marah + menyampah ..
pada siapa ... huh ..
actually, esok aku kna g verification meeting kat client nyer office .. malangnya aku terpaksa pg ngan org yg selalu komplen dia selalu tak di-update tentang apa2 issue berkenaan meeting tu .. pas tu nak mintak plak aku forward balik sume e-mail yg aku pernah dapat dr client tu .. aduss ..
kalau 1-2 email tak pe .. ni dr bln Oct 2010 smpaila yg aku dapat plg latest semalam .. hilang akal apa .. igt bole ke nak review sume tu dalam msa 1 hari .. kje yg dia ada pn selalu tak siap .. inikan plak nak tambah lg ngan review e-mail .. sakit nya lah hati ...
pastu nak ajak discussion lg ptg ni .. aku bukan apa .. aku ada byk lg kje lain nak kna buat .. 
bila da jd mcm ni .. nampak sangatla sume pn nak lepas tangan .. mna bole sume nak harap aku sorang ..
adoooiii ... 
mna pgnya teamwork yg dulu asik nak disebut2 pentingnya teamwork .. konon .. mana pelaksanaannya ... aku tak pernah nampak pun ... sume tu setakat cakap2 kosong ...
aku kecewa ngan tindakan mereka ...
huhuhu .. nak mengadu pada siapa ... kat sini je tempat aku dapat meluahkan rasa tak puas hati ...

2 comments:

Anisa said...

sabar yer..chill
saja
(:

Red Cewy said...

huhu .. thanks nisa ..

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...