online counter

Thursday, January 13, 2011

Sepagi di ofis

haha ..
betapa girangnya rasa hati ni bila tetiba je "boss" aku buka mulut nak pg meeting hri ni .. ntah apa lah mimpi dia ye nak pg meeting hr ni ..
well apa pun, keseronokan ni turut dirasa oleh rakan2 seperjuangan yg lain ...
hahaha .. bukan apa .. sesekali rasa bebas apalah salahya kan ..
taklah dok menghadap pc atau review documents je .. 
so nak di jadikan cerita .. bila dia keluar meeting .. hati ni berharap dia lambat balik ..
haha .. poyo je .. jangan tak tau .. sepanjang peninggalan dia pg meeting tu, sempatlah aku snap beberapa keping gambar mmg dgn tujuan nak di story-kan kat blog aku tentang aktiviti aku dan kawan2 bila bos tak de ..
tapi ..
bnda ni bukanlah terjadi setiap kali dia tak de .. tp akan tjadi bila tiba time sengal sume org ..
hahaha .. ye la .. tension dgn kerja .. jd, salah satu cara nak cara nak release mcm ni la .. 
Ni la kak pit ngan pose menawan .. kalau hari biasa tak dapat pose mcm ni tau ...
Haa .. ni plak dia menyakat kak yani .. kalau tgk muka kak yani tu .. pasrah je ...
Ni lg satu hal .. dalam mulut tu ada roti .. tp agaknya tak kenyang lg kot ..  
Ni plak .. dgn gaya bak puteri apa tah ...  aku la yg purak2 baca paper ..padahal tgk je punn .. tak baca ..
hehehe ... apa pn mcm selalu kita dengar perumpamaan .. jangan disangkan panas hingga ke petang .. sebab sape tau kan hjn di tengah hari ...
hohoho ... harap keseronokan kami hr ni sampai ke petang lah hendaknya .. bukan selalu pn nak seronok2 mcm ni kan ...
hehe ..ok .. till then ... 

0 comments:

Post a Comment


Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...